Voy Por Ti

Voy Por Ti

niedziela, 1 września 2013

LBA #2

Chciałam dodać tego posta później, ale znając mnie, zapomniałabym. Tym bardziej, że już od wtorku lekcje. Ja nie chcę T.T

Do rzeczy. Bardzo dziękuję Karolinie Howard za nominację :*

Pytania:
1. Ulubiony film?
~ Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy, Harry Potter, Sherlock Holmes

2. Gdzie mieszkasz?
~ W Raciążu ;p

3. Ulubiona książka?
~ Dużo tego XD Ale najbardziej podoba mi się seria Kroniki Obdarzonych, Harry Potter i Kiedy to czytasz, jest już za późno 

4. Do której klasy idziesz?
~ Do drugiej liceum.

5. Ulubiona potrawa?
~ Hm... Chyba pierogi z jagodami :D

6. Co robiłaś przez czas wakacji?
~ Spędzałam wspaniałe chwile z przyjaciółmi <3

7. Masz idola?
~ Tak. Tini Stoessel :)

8. Ulubiony owoc?
~ Truskawka i nektarynka

9. Ulubiony serial?
~ Violetta oczywiście i Pamiętniki wampirów

10. Ulubiona postać męska z Violetty?
~ Leon <3

11. Ulubiony kolor?
~ Różowy, czerwony, fioletowy i czarny :)

Nie nominuję blogów, bo nie mam jakich ;p
Kilka zdjęć, żeby nie było pusto :)




Do następnego posta :*

2 komentarze:

  1. Kocham tego bloga

    zapraszam do mnie.....:-D

    http://amores-musica-pasiones.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  2. kocgam tego bloga supciooooo

    OdpowiedzUsuń