Voy Por Ti

Voy Por Ti

sobota, 10 maja 2014

Masakra jakaś :O

Chciałam jeszcze przed południem dodać kolejny rozdział i co się okazało?? 
Że w jakiś magiczny sposób (podejrzewam, że się do tego przyczynił któryś z moich braci) zniknęły mi z komputera WSZYSTKIE zdjęcia Tini, Jorge i reszty... A było ich około 1000
Teraz oczywiście ani Grzesiek, ani Stasiek się nie przyznają -.-
Wniosek: Muszę ZAWSZE zamykać laptopa, gdy gdzieś idę.
Post pojawi się około 16. Może trochę wcześniej, a teraz ruszam na poszukiwania utraconych zdjęć ;c

10 komentarzy:

  1. Jakie cwele :O
    Czekam na 16.00 ^.^
    ~KatePasquarelli

    OdpowiedzUsuń
  2. OJEJ! :O Ja miałam trochę więcej, ale pousuwałam trochę i zostało mi też ok. 1000 ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Współczuje Ci.
    Czekam na next.
    Powodzenia!
    Kira

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj biedna :/
    Ahh te urwisy :)
    Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj Ci bracia ja mam jednego i robi podobne rzeczy ostatnio, gdy czytałam jeden z twoich rozdziałów mój brat zamknął mi twoją stronę. :<
    Życzę powodzonka w poszukiwaniu zdjęć!
    Możesz wziąć kilka z wcześniejszych rozdziałów bo trochę tu ich było.
    A tak przy okazji skoro chciałaś użyć zdjęć to znaczy ,że w nexcie będzie ich trochę co nie ? oby tak bo wtedy lepiej się mi się czyta _mam słabą wyobraźnię _ xd :) :*
    Całuski :)

    OdpowiedzUsuń
  6. http://love-jortini.blogspot.co.uk/?m=1
    zajefajny blog i posty też niezłe redaktorka tak samo znam ją osobiście!

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mam wkurzającego brata. -.-
    nie mogę doczekać się nexta. <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam 2 braci :3
    Krzysiek ma pokój jak dżungla i cały czas przeprowadza ,, koleżanki " :3
    A młodszy drze się jak orangutan, wszystko mi rozpierdziela i podwala się do ,, koleżanek " Krzyśka :3
    To nie tylko ty masz wkurzających braci :3
    Caat :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i mam jeszcze siostrę jedyna normalna osoba w mojej rodzinie :3
      Caat :3

      Usuń
    2. Też bym chciała siostrę... młodsi braci to zmora jakaś :-P jeden ma 13 a drugi 9 a dom przypomina zoo... Ale co możemy zrobić? :-P

      Usuń