Voy Por Ti

Voy Por Ti

poniedziałek, 5 maja 2014

LBA :)

Zostałam nominowana do LBA :) Dziękuję bardzo Izie Lenie Lasak :*

Pytania:
1. Ulubiona książka, która odzwierciedlałaby twoje opowiadanie?
Jejciu... To chyba najtrudniejsze pytanie jakie dostałam XD pomysły są w większości moje, ale czasem wątki "kryminalne" czerpię z różnych książek Erici Spindler :)
2. Moment, który sprawił, że zmienił Twoje życie to...
Hm... Takiego momentu chyba nie miałam... Chociaż założenie bloga można za takie uznać, bo nigdy nie przyszło mi do głowy, że tak polubię pisanie i że komuś się to spodoba i będzie chciał to czytać :)
3. Co Cię nakłoniło do pisania bloga?
Inny blog :D pomyślałam "Może to nie takie trudne..." i zaczęłam pisać :)
4. Ulubiony smak lodów?
Cytrynowy, truskawkowy i jabłkowy <3
5. Ulubiony bohater Twojego opowiadania?
Facundo <3 uwielbiam pisać o śmiesznych sytuacjach, które mu się przytrafiają :D
6. Masz najlepszą przyjaciółkę?
Nawet trzy :) ale tylko jedna mieszka ze mną w jednym mieście :P
7. Czy możesz siebie nazwać tolerancyjnym?
Zdecydowanie tak 
8. Lody vs Shake?
... A muszę wybierać??? Skoro tak, too... Shake, ale lody też uwielbiam :)
9. León vs Diego?
Uff... Chyba jednak Leon :)
10. Cami vs Fran?
Fran
11. Czytasz mojego bloga?
Jeszcze nie, ale niedługo zacznę :)

Dziękuję bardzo za pytania. Były bardzo ciekawe :)
Jeszcze raz dziękuję za nominację.
A co do spraw organizacyjnych, to rozdział pojawi się około 16-17 :)


1 komentarz: