Voy Por Ti

Voy Por Ti

czwartek, 7 listopada 2013

VBA i LBA

W tym tygodniu otrzymałam jedną nominację do VBA i siedem do LBA. Bardzo bardzo baardzo wszystkim dziękuję :* To naprawdę wiele dla mnie znaczy. Cieszę się, że podoba Wam się moje opowiadanie. Ogromną przyjemność sprawia mi pisanie rozdziałów i czytanie Waszych komentarzy. Za każdym razem, gdy widzę że mam nowe komentarze na mojej twarzy pojawia się szeroki uśmiech, a gdy je czytam dosłownie szczerzę się do ekranu. Kocham Was <3
No to przejdźmy do konkretów :)

Versatile Blogger Award
Jako nominowana muszę:
- pokazać na blogu nagrodę Versatile Blog Awards
- podziękować osobie, dzięki której zastałaś/eś włączona do gry
- ujawnić 7 faktów o sobie
- nominować 15 blogów, które według mnie na to zasługują.

Bardzo dziękuję Milenie Verdas :*
Fakty o mnie:
1. Mam 16 lat.
2. Naturalnie mam blond włosy, ale obecnie są czerwone XD
3. Rok wcześniej poszłam do szkoły, więc jestem najmłodsza w klasie.
4. Chodzę do drugiej klasy liceum na profil biologiczno-chemiczny.
5. Jestem straasznie nieśmiała.
6. Uwielbiam czekoladę *.*
7. Słucham piosenek z Violetty, ale też zespołów takich jak Metallica albo Zabili Mi Żółwia.

Liebster Blog Award
Pierwszą nominację do LBA otrzymałam od Cami Vilu. Bardzo dziękuję :*
Pytania:
1. Ulubiona postać z Violetty? (2 sezon)
Diego i Marco <3
2. Jak masz na imię?
Hania :)
3. Ile masz lat?
16
4. Ile masz już bloga?
24 listopada będą trzy miesiące. Jakoś szybko to zleciało :D
5. Byłaś już kiedyś nominowana?
Tak, byłam :)
6. Twoja ulubiona piosenka?
Na chwilę obecną Black Cherry Stone - All I'm Dreamin' Of <3
7. Twoja ulubiona potrawa?
Hm... Chyba pizza :D
8. Co najbardziej cenisz u przyjaciół?
To, że zawsze mogę na nich liczyć, zaufać im i nie zostawią mnie samej z problemami.
9. Co ci się najbardziej w tobie podoba?
Tak najbardziej, to chyba oczy.
10. Za co siebie nie lubisz?
Za moją nieśmiałość.
11. Jaki masz kolor oczu?
Zielone z piwnymi nalotami :)

Kolejną nominację otrzymałam od wiktorii grocholi. Dzięki :*
Pytania:
1. Jak masz na imię?
Hania 
2. Ile masz lat?
16
3. Wolisz Leonette, Dielette, Fedelette czy Tomasette?
Dielettę :D
4. Ulubiona para z serialu?
Dieletta i Marcesca
5. Ulubiona piosenka z serialu?
Salta i Are you ready for the ride?
6. Ulubiony film?
Łatwa dziewczyna
7. Wolisz Germangie czy Pablangie?
Germangie
8. Ulubiona postać z serialu?
Diego
9. Wolisz Naxi czy Caxi?
Naxi
10. Wolisz psy czy koty?
Zdecydowanie psy :)
11. Jakie jest twoje marzenie? 
Zwiedzić cały świat *.*


Kolejna nominacja od Veroniki Żerek Dziękuję :*
Pytania:
1. Jak masz na imię?
Hania
2. Ile masz lat?
16
3. Dlaczego oglądasz Violettę?
Lubię muzykę z serialu i mam podobne problemy, co bohaterowie xd
4. Ulubiona para z serialu?
Dieletta
5. Ulubiona piosenka z serialu?
Salta i Are you ready for the ride?
6. Ulubiony film?
Łatwa dziewczyna
7. Ulubiony aktor/ka?
Chris Evans, Emma Stone, Jakub Wesołowski i Tini Stoessel
8. Którą postać z serialu lubisz najbardziej?
Diego i Marco :)
9. Ulubiony piosenkarz/rka?
Tini Stoessel
10. Co robisz w wolnym czasie?
Czytam książki, słucham muzyki albo piszę bloga :)
11. Czytasz mojego bloga?
Nie, ale mam zamiar :)


Czwartą nominację do LBA otrzymałam od Evelci Comello. Bardzo dziękuję <3
Pytania:
1. Od kiedy prowadzisz bloga?
Od 24 sierpnia tego roku 
2. Jaki jest twój ulubiony kolor?
Czarny i czerwony
3. Ile masz lat?
16
4. Jak się nazywasz?
Hania Lewandowska 
5. Jaki jest twój ulubiony film?
Łatwa dziewczyna
6. Skąd czerpiesz pomysły na rozdziały?
Hm... same mi wpadają do głowy :) szczególnie wieczorem, gdy już prawie śpię. Wtedy zazwyczaj zrywam się z łóżka i od razu to zapisuję :) Poza tym, osoby komentujące moje rozdziały mają świetne pomysły ;)
7. Cieszysz się, że zostałaś nominowana?
Bardzo, bardzo BARDZO!!! :D
8. Jaka jest twoja ulubiona aktorka?
Emma Stone i Tini Stoessel
9. Jaki jest twój ulubiony serial?
Violetta, Komisarz Alex i Pamiętniki Wampirów
10. Co robisz w wolnym czasie?
Czytam, słucham muzyki, piszę bloga :)
11. Jaki masz kolor włosów? 
Czerwone :D


Kolejna nominacja :D Bardzo dziękuję Catvang <3
Pytania:
1. Co lubisz robić w wolnym czasie?
Czytać, pisać, słuchać :D
2. Masz najlepszych przyjaciół?
TAK <3 Są takie dwie osoby, bez których nie wyobrażam sobie życia <3
3. Skąd pomysł na nazwę bloga?
Od jednej z moich ulubionych piosenek z Violetty :)
4. Ulubiony aktor?
Chris Evans i Jakub Wesołowski :)
5. Masz zwierzęta?
Pieska o imieniu Fifi :D
6. Twój ulubiony serial to...?
Violetta i Komisarz Alex
7. Ulubiona bajka z dzieciństwa to...?
Oj dużo tego... Ale taka najulubieńsza to Czerwony Kapturek :)
8. Skąd pomysł na nazwę profilu?
To moje imię i nazwisko :)
9. Skąd pomysł na pisanie bloga?
Uwielbiam czytać i postanowiłam sama sprawdzić się w roli "pisarki" XD
10. Twój ulubiony blogger?
Hm... Nie mam jednego, a w zasadzie jednej, ale bardzo lubię opowiadania Melanii VerdasEmilii VerdasMADZI IXX DEEAliśki MxAdusix i Anonimusia ;)
11.Lubisz pisać rozdziały? 
Kocham <3


Bardzo dziękuję Viluśce Dominguez <3
Pytania:
1. Czego najbardziej w sobie nie lubisz?
Nieśmiałości -.-
2. Co jest twoim hobby?
Hm... Czytanie się liczy? :D No i blog :D
3. Jak często dodajesz/starasz się dodawać rozdziały?
Chciałabym codziennie, ale szkołą nie pozwala ;p Dodaję 2-3 w weekendy.
4. Co najbardziej ci się w sobie podoba?
Oczy :D
5. Jakiego koloru masz oczy?
Zielone z piwnymi plamkami
6. Co najbardziej lubisz robić?
Słuchać muzyki :)
7. Jaki jest twój ulubiony serialowy parring?
Dieletta
8. Jaka jest twoja ulubiona piosenka?
Black Stone Cherry - All I'm Dreamin' Of
9. Co najbardziej chciałbyś/łabyś dostać na święta?
Kolejną parę martensów *.*
10. Czytasz mojego bloga?
Jeszcze nie
11. Co sądzisz o serialu Violetta?
Jest śmieszny, momentami wzruszający i po prostu wspaniały <3


I ostatnia nominacja od Martiny Tini Stoessel. Wielkie dzięki :*
Pytania:
1. Ile masz lat?
16
2. Jak masz na imię?
Hania
3. Czy twoja rodzina wie, ze piszesz bloga? Jeśli nie, to dlaczego.
Tak, ale średnio ich to obchodzi ;p
4. Masz dni, kiedy chcesz porzucić blogowanie?
Jeszcze mi się nie zdarzyło :)
5. Masz rodzeństwo?
Dwóch młodszych braci -.-
6. Do jakich fandomów należysz?
W zasadzie do żadnych ;p
7. Ulubiony piosenkarz/piosenkarka/zespół?
Uff... Metallica, Tini Stoessel, Zabili Mi Żółwia, Pretty Maids, Selena Gomez i wieele innych :D 
8. Mieszkasz w mieście czy na wsi?
Mieście... A właściwie miasteczku -.-
9. Mówisz po hiszpańsku?
Trochę, ale wciąż się uczę :)
10. Masz ksywkę, pseudonim?
W podstawówce mówili na mnie Hermiona, bo uwielbiałam Pottera, a teraz jestem po prostu Hania... Czasem Haniuta :)
11. Czytasz mojego bloga?
Jeszcze nie.


MOJE PYTANIA:
1. Ile masz lat?
2. Jak masz na imię?
3. Co jest twoim marzeniem?
4. Ulubiona para z Violetty?
5. Czytasz mojego bloga?
6. Skąd czerpiesz inspirację na bloga?
7. Jak długo prowadzisz bloga?
8. Masz zwierzęta? Jeśli tak, to jakie? Jeśli nie, to czy chciałbyś/łabyś mieć?
9. Jaki masz kolor oczu i włosów?
10. Ulubiony film?
11. Ulubiona przekąska?


1 komentarz: