Voy Por Ti

Voy Por Ti

środa, 20 listopada 2013

LBA

Bardzo dziękuję za nominację do LBA. Dziękuję Nikoletta W <3

Pytania:
1. Jak masz na imię?
Hania
2. Ile masz lat?
16
3. Ulubiona postać z Violetty i czemu ona?
Hm... Chyba najbardziej lubię Violę, bo trochę się z nią utożsamiam i Fran, bo jest bardzo pozytywną postacią.
4. Ulubiona serialowa para?
Marcesca
5. Czy lubisz Ruggero Pasquarelli (serialowy Federico)?
Bardzo :3
6. Czytasz mojego bloga?
Niestety nie :( Nie mam czasu czytać nic, oprócz lektur :(
7. Twoje marzenie?
Być w 100% szczęśliwą i żeby spełniły się WSZYSTKIE moje marzenia :D
8. Ile czasu prowadzisz bloga?
24 będą trzy miesiące :) I obiecuję dłuugi rozdział ;)
9. Plany na przyszłość?
Zdać jak najlepiej maturę, a potem medycyna 
10. Co najbardziej cenisz u swoich przyjaciół?
To, że zawsze mnie wysłuchają, pocieszą, sprawią, że się uśmiechnę i nigdy nie zostawią samej <3
11. Co inni o tobie mówią?
A to różnie XD Większość uważa mnie za cichą i grzeczną, część za kujonkę i mola książkowego, a są też osoby, które mają mnie za oportunistę i wredną zołzę, tylko dlatego,m ze nie dałam im spisać zadania z matmy ;p


Nominacji nie dodaję, bo zrobiłam to niedawno :) Postaram się dodać rozdział w piątek po południu :)
I przepraszam, że nie dodałam w niedzielę, ale wróciłam do domu później niż planowałam...
Kocham Was <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz