Voy Por Ti

Voy Por Ti

wtorek, 5 sierpnia 2014

Informacja

Myślałam dzisiaj o blogu i doszłam do wniosku, że oprócz rozdziałów i krótkich notek pod nimi właściwie nic o mnie nie wiecie ;P Tak więc jeśli macie jakieś pytania, chciałybyście coś wiedzieć (piszę w rodzaju żeńskim, bo wątpię, ze czyta to jakiś chłopak XD) pytajcie :) W komentarzach albo piszcie maile: haniawill@gazeta.pl
Odpowiem na wszystkie :)
A jeśli macie jakieś inne pomysły - również piszcie :)
Chciałabym rozwinąć trochę bloga :)

~Hania :)

10 komentarzy:

  1. No ok,więc :Gdzie mieszkasz?
    Ile masz lat?
    Czy na zdjeciu przy opisie to ty?
    OLA xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I kiedy next???
      To nadal ja!!!

      Usuń
    2. Mieszkam w Raciążu
      Mam 17 lat :)
      Tak to ja XD
      Jak dobrze pójdzie to jutro ;)

      Usuń
  2. 1. Co cię inspiruje. Świetne opowiadanie .
    2.czy masz opowiadanie w jednym ciągu czy piszesz je na bierząco?
    do tej pory to teraz piszesz 3 opowiadanie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. Wiele rzeczy, np. piosenka, scena z filmu, jakiś moment w książce, czasem to, co mnie spotyka :)
      2. Piszę na bieżąco - mam pomysł, siadam, kontynuuję poprzedni i dalej rozwijam akcję :)
      O Violettcie tak :) Mam jeszcze bloga o 5SOS ale ostatnio jakoś mi się akcja nie klei ;p

      Usuń
    2. dasz linka do 2 bloga?

      Usuń
    3. W sensie drugiego o Violettcie? :) http://historia-de-la-violetta.blogspot.com/
      A jeśli chodziło o 5SOS to jest tutaj -> http://5sosff.blogspot.com/

      Usuń
  3. o której godzinie mniej więcej wejdzie kolejny rozdział?

    OdpowiedzUsuń
  4. kiedy next?? bedzie dluugii?? pozdrawiam i zycze weny :)

    OdpowiedzUsuń