Voy Por Ti

Voy Por Ti

sobota, 26 kwietnia 2014

Rozdział 65

Tini
... Poczułam czyjąś rękę na ramieniu. Odwróciłam się i zobaczyłam zielone oczy, za którymi tak bardzo tęskniłam...
- Tini - powiedział nieśmiało. - Możemy chwilę porozmawiać?
- T-tak, jasne.
Wziął mnie za rękę i poprowadził do najbliższej ławki. Usiedliśmy na niej i kątem oka zauważyłam, że nasi przyjaciele patrzą w naszą stronę. Postanowiłam ich jednak zignorować.
- Jorge.../Tini... - powiedzieliśmy jednocześnie i uśmiechnęliśmy się do siebie - Ty pierwszy/Ty pierwsza - i znów śmiech. Jorge położył mi rękę na ustach, żebym czegoś nie powiedziała i zaczął:
- Może ja zacznę. Przepraszam cię, że zrobiłem wtedy taką aferę. Masz rację - przesadziłem i bardzo tego żałuję, bo mogliśmy świetnie spędzić ten wyjazd. Razem. Czuję się jak ostatni kretyn, ale nie mogłem znieść myśli, że ktoś mógłby mi cię odebrać. Przyznaję - jestem zazdrosny, ale tylko dlatego, że bardzo cię kocham i nie chcę cię stracić. Przepraszam, że cię zraniłem i obiecuję, że to się nie powtórzy. Nawet jeśli mielibyśmy być tylko przyjaciółmi... Chociaż mam nadzieję, że jednak będziemy razem...
Opuścił swoją rękę, a ja popatrzyłam mu głęboko w oczy i przytuliłam.
- Oczywiście, że do ciebie wrócę głuptasie.
Wstaliśmy, Jorge wziął mnie za rękę i wróciliśmy do naszej paczki.
- Już się pogodziliście? - zapytał niby zdziwiony Xabi. Lodo szturchnęła go łokciem i wszyscy się zaśmialiśmy. Jak dobrze znowu czuć dotyk jego dłoni...
- Dzieciaki, bo spóźnimy się na lotnisko! - zawołał Rodrigo.
Pobiegliśmy do autobusu. Szkoda, że musimy już wyjeżdżać. Jednak w drodze na lotnisko, Rodrigo i Lara już rozmawiali o ewentualnej wycieczce do Londynu. 

Buenos Aires, kilka godzin później
Jorge
Tini całą drogę mówiła o tym, co robiła z dziewczynami, ale nie przeszkadzało mi to. Uwielbiam słuchać jej głosu. Nagle zadzwonił jej telefon.

- Halo?
- ...
- Ale muszę? Koniecznie dzisiaj?
- ...
- No dobrze. A mogę zabrać ze sobą Jorge?
- ...
- Ok. Papa.

- Co tam? - zapytałem.
- Za godzinę mam sesję w parku i muszę na niej być.
- Skoro to twoja sesja, to nic dziwnego - zaśmiałem się.
- Pójdziesz ze mną?
- To będzie dla mnie zaszczyt - powiedziałem i pocałowałem jej dłoń.
- Prawdziwy książę z bajki - uśmiechnęła się szeroko Tini.
- Skoro jesteś moją księżniczką, to muszę traktować cię jak księżniczkę - pocałowałem każdy jej palec po kolei.
Gdy byliśmy pod jej domem, Fran już na nas czekał w samochodzie.
- Mam was zawieźć... Gdzieś tam... Wsiadać i zapinać pasy bachory jedne - puścił do nas oczko, a Martina pokazała mu język.
Pół godziny później byliśmy na miejscu. Do Tini od razu dobrało się 50 par rąk, a mnie zagadał jej tata.
- Cześć Jorge.
- Dzień dobry panu.
- Co słychać u rodziców?
- Dziękuję, dobrze. A u pana?
- Też dobrze. Jest taka sprawa... Tini ma za tydzień urodziny. Chcemy jej zrobić niespodziankę i miło by było, gdybyś przyszedł razem z rodzicami i bratem.
- Dziękuję za zaproszenie. Przyjdziemy na pewno. I jeśli mógłbym w czymś pomóc, to proszę mówić.
- Przyda się ktoś do pomocy Fran w dmuchaniu balonów - zaśmiał się pan Steossel.
Po chwili wyszła Tini i wyglądała. niebiańsko. Od razu podszedł fotograf i zaczęli pracować.











Potem poszła się przebrać, wróciła i... wyglądała jeszcze śliczniej...





I kolejna wizyta u stylistów. I kolejna przepiękna Tini. MOJA Tini.






Po chwili podszedł do mnie fotograf. 
- Ty jesteś chłopakiem Martiny?
- Tak.
- Co powiesz na kilka zdjęć ze swoją dziewczyną?
Nie zdążyłem nawet przytaknąć, gdy porwali mnie styliści. Po piętnastu minutach wyszedłem i zacząłem pozować z Tini. Zmienialiśmy stroje jeszcze kilka razy.












W końcu dali nam spokój. Wracałem z Tini na pieszo, bo była ładna pogoda. Po drodze zaprosiłem ją na kolację do siebie.
- Ale nie mam się w co ubrać!
- Moja mama ci coś pożyczy - zapewniłem moją ukochaną.
Kiedy weszliśmy już do domu, Nick od razu rzucił się Tini na szyję.
- Część Tini! Zostajesz u nas?
- Tak. Zostaję - uśmiechnęła się.
- Mamo, pożyczysz Martinie jakieś ubrania do kolacji?
- Oczywiście. Chodź, zaraz coś znajdziemy - powiedziała i uśmiechnęła się. Ja poszedłem do taty powiedzieć o urodzinach.

Tini
- Zobaczmy... To pewnie będzie za duże. To zbyt dojrzałe... O, to będzie idealne. - powiedziała pani Blanco. - Miałam tę sukienkę na pierwszej randce z tatą Jorge. Miałam wtedy 18 lat, jak ty. Martin zabrał mnie wtedy na film Własny kawałek świata z Jose Sacristan i Federico Luppi. Wtedy jeszcze nie wiedziałam, że zostanie moim mężem - zaśmiała się. - Przymierz. Mam nadzieję, ze będzie pasowała. A tu masz jeszcze buty i wisiorek.
- Dziękuję bardzo.
Po pięciu minutach byłam gotowa. Pani Blanco pomogła mi jeszcze związać włosy w luźny kok i zeszłyśmy na dół. Kiedy wchodziłam do salonu, zobaczyłam Jorge przytulającego wysoką blondynkę...

_____________
I co? Może być? :)
Dzisiaj pozwoliłam sobie "zagłębić się" w myśli Jorge. Mam nadzieję, że się Wam podobało :)

17 komentarzy:

  1. podobało się jak zawsze :)))
    może to będzie kuzynka , koleżankaa miejmy nadzieję :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny rozdział jak zawsze z reszta :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny rozdział masz talent :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudeńko !!! :* Super ! , rewelacyjny rozdział !!! ;)
    czekam na next !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow super !!! Ciesze się , że dodałaś rozdział
    Uwielbiam twój blog !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudo<3
    Kocham twojego bloga.
    Masz wspanialy styl pisania. ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Super blog!
    Czytam go od...dzisiaj xD i bardzo mi się podoba!
    Od teraz jestem twoją wierną czytelniczką :D

    OdpowiedzUsuń
  8. hej znowu ich skłuciłas podoba mi się ale będzie jeszcze Jortini

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny rozdział ...zaczełam niedawno, ale tak mnie w ciągneło,że od razu przeczytałam wszystkie rozdziały...:) śietnie piszesz ...ciekawe kim będzie ta blondynka
    Podrawiam wielka (od dzisiaj) fanka !!!! :) kc <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny. Rozdział masz talent ♡
    Życzę weny i czasu na pisanie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz talent dziewczyno ♡
    Jesteś świetna !

    OdpowiedzUsuń
  12. Wez mi tu nie niszcz Jortini prosze <3 Kiedy next ? Kc

    OdpowiedzUsuń
  13. Super ♥!
    Jaką znowu blondynkę?!
    Kiedy next???

    OdpowiedzUsuń
  14. Super.
    Hej, Hania mogłabyś polecić mojego na blogach które czytasz plosse
    A to link
    Leonatta-Leonyvilu.blogspot.com
    i wszystkich innych też zapraszam

    OdpowiedzUsuń