Voy Por Ti

Voy Por Ti

niedziela, 6 kwietnia 2014

LBA

Dziękuję Wiktoria Polka za nominację :*

Pytania:
1. Jak masz na imię?
Hania :)
2. Ile masz lat?
17 lipca skończę 17 :D
3. Ulubiony blog?
Najpierwsiejszy blog o Violettcie, który czytałam :)
4. Ulubiona aktorka/aktor?
Hm... Aktorka Emma Stone, a aktor... Chris Evans i Chris Hemsworth :)
5. Ulubiona piosenkarka/piosenkarz?
Piosenkarka - chyba nie mam XD a piosenkarz oczywiście Austin Mahone <3
6. Ulubiony film?
Nie mam jednego :) Ale bardzo lubię wszystkie części Harry'ego Pottera, wszystkie filmy o superbohaterach *.* i Ostatnią piosenkę :)
7. Ulubiona książka?
Kocham wszystkie książki jakie mam XD O wampirach, kryminały Erici Spindler, czasem jakiś romans, kroniki obdarzonych, Harry Potter, Percy Jackson i wieeleeee innych ;)
8. Ulubiona piosenka?
Banga! Banga!, Mmm Yeah, What About Love?, Killer, Playing with Fire, Monster, Nothing Else Matters, Its no Good, i wieelee innych XD
9. Ulubiony przedmiot w szkole?
Biologia, chemia i angielski :)
10. Ulubiona pora roku ( nie mam pomysłu ;))
Lato i wiosna :)
11. Spódnice vs. spodnie?
Najczęściej chodzę w spodniach, ale jednak wolę spódnice albo sukienki :)

Dziękuję jeszcze raz za nominację i za to, że ze mną wytrzymujecie... Sama jestem na siebie zła, że nie mogę pisać tak często, jakbym chciała, ale nie mam czasu... Szkoła mnie dobija... :(
I na koniec piosenki wciąż chodzące mi po głowie XD
( obejrzyjcie też teledysk w stylu lat 80. jeśli jeszcze nie widzieliście ;))


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz