Voy Por Ti

Voy Por Ti

wtorek, 24 czerwca 2014

Zawieszam...

Haha :D tak Was tylko chciałam zaintrygować, żebyście przeczytali tę krótką notkę :)
Jestem straszna, wiem. Ale mam dzisiaj świetny humor. 
W każdym razie: ZAPRASZAM NA BLOGA O 5SOS --->http://5sosff.blogspot.com/
Są tu informacje o zespole, staram się w miarę na bieżąco dodawać linki do nowych zdjęć na Instagramie i jest też opowiadanie. Nawet jeśli nie jesteście fanami zespołu to serdecznie zapraszam :) Może Wam się spodoba :)

PS Rozdział na TYM blogu pojawi się jutro :) 
Ten buziak jest dla Was i jeszcze raz przepraszam... :)

3 komentarze:

  1. Nie strasz tak więcej. :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Weź już tak nie strasz
    Już się bałam że zawiesisz o mało co nie zemdlałam
    a na rozdział czekam z niecierpliwością

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale się przestraszyłam. Myślałam, że bloga zawieszasz xD
    Czekam na następny rozdział :3

    OdpowiedzUsuń