Voy Por Ti

Voy Por Ti

niedziela, 1 grudnia 2013

LBA

Po raz kolejny zostałam nominowana do LBA! Bardzo dziękuję Ciasteczko Pink :*

 Pytania:
1. Ile masz lat?
16
2. Co najbardziej lubisz robić?
Pisać dla Was :* A oprócz tego słuchać muzyki i czytać książki *.*
3. Leonetta vs. Dieletta
Leonetta :D
4. Ulubiony przedmiot w szkole?
Chemia, biologia, angielski :)
5. Co zainspirowało cię do pisania?
Inne opowiadania. Zaczęłam je czytać i sama chciałam się sprawdzić. I nie żałuję :D
6. Czego w sobie nie lubisz?
Tak najbardziej to nieśmiałości -.-
7. Ulubiony zespół muzyczny?
Duużo tego... Metallica, Nightwish, Sonata Arcitca, Amarathe, Zabili Mi Żółwia, Holden Avenue, Akurat i wieele innych :)
8. Ulubiony aktor/aktorka?
Jakub Wesołowski, Antoni Pawlicki, Chris Evans, Emma Stone, Emma Watson, Logan Lerman i jeszcze kilkoro :)
9. Masz jakieś zwierzę? (pies, kot, itp.)
Mam dwa psy: Barona i Fifi :D
10. Czytasz mojego bloga?
Niestety nie. Ostatnio nie mam czasu czytać nic oprócz lektur :(

Nominacji nie dodaję, bo niedawno były :)


I baaardzo Was przepraszam, że nie dałam rozdziału. Wczoraj dziadek miał imieniny, a dzisiaj cały dzień byłam poza domem. I od dzisiaj nie piszę kiedy dam następny rozdział, bo nigdy nie wychodzi tak jak chcę -.- Tak więc... Jeszcze raz bardzo przepraszam i do następnego :*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz