Voy Por Ti

Voy Por Ti

środa, 18 grudnia 2013

Informacja

Miałam nadzieję, że uda mi się prowadzić tego bloga bez "zakłóceń", ale się myliłam...
Bardzo Was przepraszam, ale zawieszam bloga na czas nieokreślony. Mam małe problemy w szkole, nie z ocenami na szczęście, ale... niektórzy ludzie są po prostu chamscy i... No cóż... Muszę się trochę w sobie zebrać i zregenerować. Moja klasa skutecznie potrafi zdołować. Niby się tym nie przejmuję, ale to co mówią, trochę boli...
Ale dość o mnie. Nie wiem, kiedy znów dodam rozdział, ale w poniedziałek spróbuję dodać świątecznego one shota z Tini i Jorge 
Kocham Was i przepraszam

~Hania

12 komentarzy:

  1. Spoko, a może poprosiłabyś kogoś o współprace? Nie mnie akurat (nie wiem czy dobrze napisałam), ale kogoś kogo bardzo lubisz na blogerze....

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam coś podobnego z klasą, rozumiem, ale i tak będę zaglądać codziennie i sprawdzać czy wróciłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. My ciebie też ;)
    zrób sobie wakacje, zregeneruj siły a potem wróć z podwojoną mocą:*

    OdpowiedzUsuń
  4. po pierwsze:
    nie przejmuj sie tymi ciolkami, matołami, (...) (bez urazy), ktorzy ci dokuczają!
    po drugie:
    my cie bardzo bardzo bardzo kochamy i bedziemy niecierpliwie czekac :***

    I PAMIETAJ O TYM!
    ♥♥♥ :***
    te amo! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam podobnie :((( to nie jest miłe 11 chłopaków na 2 dziewczny?? no nic wracaj szybko!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przejmuj sie klasą znam to uczucie bo mam to samo uwierz mi ale ignoruj odpyskuj jezeli im coś sie nie podoba to juz ich problem a nie twój nie przejmuj sie jestes fajną utalentowana i pewnie śliczna dziewczyna wiec nie warto. Pamietaj wszystko co robią inni to jest z zazdrości

    Musisz wrócić masz talent to tw przeznaczenie nie rezygnuj z tego. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorry to na początku miało być NIE PRZEJMUJ SIE KLASĄ ...

      Usuń
  7. Zapraszam do siebie:
    http://creating-is-my-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Rozumiem ciebie ale kocham twojego bloga i też dlatego nominuję cię na moim blogu:
    http://ninaverdas.blogspot.ie/
    Gratuluję :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Spoko nie przejmuj się możemy poczekać. Zazdroszczą ci talentu :)

    Te amo ♥♥
    Twoja fanka nr.1!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Rozumiem Cię wiem jak to jest, sama miałam podobnie i właśnie przez takie problemy usunęłam bloga a teraz tego żałuję . Jesteś bardzo fajną i utalentowaną dziewczyną i nie przejmuj się nimi .

    OdpowiedzUsuń
  11. Rozumiem Cię, miałam taką samą sytuację no i niestety poddałam się przez te sytuację usunęłam bloga ale teraz tego żałuję i to był błąd . Na szczęście zebrałam się i założyłam nowego bloga i obiecałam sobie że już więcej się nie poddam .

    OdpowiedzUsuń