Voy Por Ti

Voy Por Ti

poniedziałek, 10 listopada 2014

Rozdział 98 "Nowe środowisko" i LBA

Zostałam nominowana do LBA. Dziękuję Fedemiła Forever <3 Aczkolwiek uważam, że nie zasłużyłam, bo ostatnio strasznie zaniedbałam Was i bloga za co chcę bardzo BARDZO Was przeprosić.  Ale mam tyle obowiązków... Kiedy mam już czas, żeby cokolwiek napisać, jestem tak zmęczona, że nie mam siły. I od tego doszły sprawy związane ze studniówką... Jeszcze raz przepraszam, a teraz pytania:

1. Jak to się stało, że zaczęłaś oglądać Violettę?
Po prostu :) Włączyłam kiedyś Disney Channel i się zakochałam :)
2. Ulubiona postać z naszego fioletowego serialu?
Leon
3. Ulubiona piosenka?
Ostatnio Union J - You Got It All
4. Najlepszy przedmiot w szkole?
Angielski i biologia <3
5. Z jakiego jesteś województwa?
Z mazowieckiego :)
6. Ulubione paringi?
Hm... chyba Leonetta :)
7. Oglądasz Violettę 3 po hiszpańsku czy czekasz na polskie odcinki?
Nie wiem czy będę miała czas na oglądanie :( Na razie czekam 
8. Jest postać, której nie lubisz?
W sumie to nie przepadam za Larą ;p
9. Wypisz w kolejności od tego, którego najbardziej lubisz, do tego, którego najmniej:
Jorge, Rugg, Xabiani, Toti, Facu, Diego, Damien, Samu
10. Znasz osobiście jakieś V-lover?
Może się to wydać dziwne, ale nie XD
11. Czytasz moje opowiadanie?
Niestety nie :(

Jeszcze raz dziękuję, a teraz zapraszam na rozdział :)


Fran nie wiedziała co odpowiedzieć. Była pewna, ze to Diego. Przecież nawet bliźniacy nie są do siebie tak podobni! Ale kiedy lepiej się przyjrzała zobaczyła w jego oczach coś, czego nigdy nie widziała u Diego. Jednak wciąż nie mogła w to uwierzyć. 
- Czego się gapisz? - warknął. - Ciekawe czy ktoś w ogóle zauważył, że was nie ma - dodał i zaśmiał się gardłowo. Spojrzał jeszcze raz na nie i wyszedł zatrzaskując drzwi.
- Mogę dać sobie rękę uciąć, że to mój przyjaciel... Ale skoro nie, to dlaczego Diego nigdy nam nie powiedział, że ma brata bliźniaka...
- A ty byś się chwaliła takim bratem? - zapytała Cornelia.
- Oh, masz rację. Wiesz co? Skoro już mam tu być, to dobrze, że nie jestem sama - uśmiechnęła się blado do nowej przyjaciółki. Przytuliły się do siebie i spróbowały zasnąć. Żadnej się to nie udawało. 
Cornelia myślała o swoich rodzicach, o siostrze i przyjaciołach. Czy jej szukają?
Fran myślała o swoich bliskich. Wiedziała, że jej szukają, ale wygląda na to, że bezskutecznie.
Kilkanaście minut później usłyszały warkot silnika. Carlos musiał gdzieś jechać. Dziewczyny spojrzały na siebie. Nie były zawiązane, ale nie wiedziały jak się stąd wydostać...

Po zacumowaniu statku Violetta wciąż nie wypowiedziała ani słowa. Angie chciała zagadywać ją, zadawała jej pytania, ale nic do dziewczyny nie docierało. Kiedy zeszły na ląd, wzięły swoje walizki i ruszyły do taksówki. Po pół godzinnej jeździe przesiadły się do wozu terenowego. Violetta patrzyła pustym wzrokiem na krajobraz za oknem. Gdyby nie sytuacja, w której się znalazła, z zachwytem oglądałaby drzewa i nieliczne zwierzątka. Jednak teraz nie miała na to ochoty ani siły. Nawet nie zauważyła, kiedy byli na miejscu. Kątem oka zobaczyła dzieci chowające za drzewem rosnącym niedaleko. Zaczął się do nich zbliżać mężczyzna, który przypominał jej ubiorem Indianę Jones'a.
- Witam - uśmiechnął się przyjaźnie. - Jestem Jacob Clifford, ale mówcie mi Jake. Miło mi was poznać. To jest wioska, która się opiekuję. Wy będziecie mieszkały w motelu niedaleko stąd, bo tutaj... cóż nie jest to przyjemne miejsce dla pań. Szczególnie w nocy. Ale może was oprowadzę. 
Większość tych budynków to mieszkania, ale ostatnio wybudowaliśmy też jeden większy szałas, właśnie na zorganizowanie szkoły. Dzieci jest około 30 w różnych przedziałach wiekowych, ale uznaliśmy, że mogą się uczyć razem. Oprócz tego będą dla nich przygotowywane posiłki, no i dla najmłodszych skombinowaliśmy zabawki. Do waszych obowiązków będzie należało uczenie i zabawa od czasu do czasu. Będzie wam jeszcze pomagała Alex - wskazał na brunetkę z zadziwiająco jasnymi oczami - i Logan - tym razem jej oczom ukazał się chłopak z błękitnymi oczami i przyjaznym uśmiechem. Viola również się uśmiechnęła. Wypadło to trochę blado, ale zawsze coś. 
- Violu, pójdę załatwić sprawy organizacyjne i zaraz wrócę - powiedziała Angie i poszła.
- Więc masz na imię Violetta - uśmiechnął się chłopak. - Nasze imiona już znasz. Więc, dlaczego tu przyjech...? - nie zdążył dokończyć pytania, kiedy oberwał kuksańca od dziewczyny.
- Sorry za niego. On już tak ma. Nie musisz mówić, jeśli nie chcesz.
- Nic nie szkodzi - uśmiechnęła się i opowiedziała z grubsza o tym, co ostatnio wydarzyło się w jej życiu. Czuła, że może tej dwójce zaufać. - A wy?
- Jake to mój ojciec - powiedziała Alex. - Jestem tu jakby na wakacjach, a Logana zabrałam ze sobą. To mój chłopak, ale czasem ciężko mi się do tego przyznać. W każdym razie ja uczę dzieciaki matematyki, a Logan pisania. 
- Ja ma  je uczyć angielskiego, a Angie, moja ciocia, ma mi pomóc. 
Pozostałą część dnia Viola spędziła na zwiedzaniu wioski. Lepiej poznała nowych towarzyszy i nawet ich polubiła. Kiedy zaczęło się ściemniać, ruszyli do moteliku. Dziewczyna od momentu poznania Alex i Logana nie myślała o niczym innym tylko jej pobycie w RPA. Jednak leżąc w łóżku, wszystko wróciło. Wiedziała, że rano będzie napuchnięta i czerwona. Jak od kilku poprzednich tygodni.

Leon pytał wszystkich czy wiedzą, gdzie jest Violetta. Nikt nie wiedział. Wiedzieli, że wyjechała. Wszystkim było ciężko, ale najgorzej znosiła to Ludmiła. Straciła dwie najlepsze przyjaciółki. Nawet Federico nie był w stanie jej pocieszyć. Można powiedzieć, że się do niej wprowadził. Rodzice nie mieli nic przeciwko. Wiedzieli w jakim stanie jest córka. 
Marco chodził jak zombie. Prawie nic nie jadł, nie spał...
Leon też nie czuł się lepiej. 
Wszystkim brakowało dziewczyn...

__________
Mam nadzieję, że się Wam spodobał :)
W zakładce postacie pojawiły sie dwie nowe twarze ;)

30 komentarzy:

  1. extra i rozdzial boski

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy oni wszyscy beda w koncu szczesliwi co? ;-;
    Ja chce cos radosnego! ;-;

    OdpowiedzUsuń
  3. UWAGA! UWAGA! KONKURS! Talenty taneczne i wokalne, więcej na violettatylko.blogspot.co.uk
    fajne nagrody, na razie tylko pare osób jest zainteresowane co znaczy że masz większą
    szansę na wygraną !! Trenuj i wyslij nam filmik!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie musisz śpiewać i tańczyć możesz wybrać tylko jedno. Jeśli śpiewasz nie musisz pokazywać twarzy :)

      Usuń
  4. Super! ALe ja bym porosiła rozmowy Fedemili w następnym rozdzialiku i chyba nie ja jedyna. kto tez ch e niech odpowie na ten komentarz!
    Jeśli będzie więcej niż 15 odpowiedzi to wprowadzisz Fedemilę a jak nie to trudno. Jakoś przeżyję bo i bez Fedemili opowiadania są fenomenalne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. było by fajnie gdyby było więcej o Fede i Ludmi. Są moją drugą ulubioną parą. Chyba domyślacie się kto pierwszą?

      //Viole C.

      Usuń
    2. Chcemy Fedemiły!!!!

      Usuń
    3. No jasne ,że Fedemila podbiła serca wielu osób ale Leonetta bardziej. Mimo to Fedemila według mnie jest lepsza!!!

      //Doves

      Usuń
    4. FEDEMILA?! Jak najbardziej!

      Usuń
    5. Fedemila! FEDEMILA! fEDEMILa!!!!!!!!♥♥♥

      Usuń
  5. Dobrze że Logan m dziewczyne !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Rozdział przecudowny!!!
    Nie mogę doczekać się następnego, ale nawet nie wiem czy będę miała czas zajżeć. mam nadzieję, że mi się uda.
    Chodzę od niedawna na kółko informatyczne i tam edytujemy i tworzymy zdjęcia lub jakieś obrazki.
    Przygotowałam coś dla ciebie, wysłałam Ci na czacie na koncie Google :*
    Mam nadzieję, że cię zmotywuję i że lubisz 5SOS :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Napisz neksta bo nie wydole więcej czekać ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety musisz poczekać, bo na razie nie mam kiedy pisać

      Usuń
    2. Aha, spoko już czekam 20 dni..

      Usuń
    3. ...miesiąc...

      Usuń
  8. Hej Haniu to dialog inspirowany twoimi postaciami :D
    - Lubisz mnie
    - A jakie ma to znaczenie ?
    -Bo wiesz mnie wszyscy lubią :)
    - Chyba istnieją wyjątki :D
    - Tak jakie ?
    - No nie wiem ... żółwie
    - Taa ... poczucie humoru posiadasz :D ale czy mnie lubisz
    - Raczej nie
    - Dlaczego ?
    - Bo lubię już dużo ludzie i nie starczy mojej sympatii dla ciebie
    - Jesteś tego pewna ?
    - Tak
    - Na pewno
    - Tak
    - Jesteś tego pewna ?
    - Skończ! Nie lubię cię. Zrozum to .
    - Nie potrafię, dlaczego ? Jestem najlepszy we wszystkim. Wszyscy mnie lubią, a nawet kochają . Czemu ty nie ?
    - No dobrze, a powiedz czemu miałabym cię lubić?
    - Bo to robią wszyscy !
    - No proszę i masz odpowiedź !
    - Jak to, jaką o co Ci chodzi ?
    - Ja nie jestem wszyscy !
    - Właśnie ,że tak !
    - Nie! Nie jestem taka jak oni, nie potrafię, chodzić do kina co piątek i pić piwa będąc nastolatkiem, nie potrafię przeklinać, śmiać się z głupiego i nie odpowiedzialnego zachowania, nie potrafię marnować czasu i myśleć, że jestem nieśmiertelna . Planować przyszłośći. Znaleźć chłopaka, bo po co ? By udawać dorosłą którą nie jestem ! Nie lubię cię bo cię kocham ! Zrozum to, uwielbiam twoje zielone oczy i uśmiech to jak tańczysz i śpiewasz ! Jak czytasz swoją gazetę, zasypiasz a ja super modelkom rysuję wąsy i okulary :D, to że zawsze się ze mną kłócisz o byle, rzeczy :) Ja cie nie lubię ja cię kocham, i wiem to chore, ale czy ty mnie kochasz?
    - Ja...
    -Rozumiem wiem, jestem wariatką i może lepiej pójdę, zapomnij o tym spotkaniu i o mnie ...
    - Tak jesteś wariatką ...
    - Wiem, żegnaj .
    - Ale moją wariatką i moją ukochaną, promykiem słońca w ciemną noc,moim światem i miłością, ja też cię kocham i to od pierwszego spotkania, przepraszam za to co mówiłem to dlatego, zę chcaiałem, abyć mnie lubiła i się we mnie zakochała jak te dziewczyny które mnie nie interesują bo nie są tobą , Violetta kocham cię najmocniej w całym wszech świecie tak jak Piter kochał Gwen, tylko że ja nie pozwolę Ci umrzeć będę z tobą zawsze i na wieki, bo dla nas nie ma czasu liczymy się tylko my i nic więcej
    - Naprawdę będziemy razem ?
    - Do końca naszych dni!
    - Leon ?
    - Tak ?

    - Pocałuj mnie
    - Dla ciebie wszystko
    -------------------------------------------------------
    Mam nadzieję, że Ci się spodobał. Słabo pisze i wiem o tym lecz no cóż wolę oceniać xd
    Lecz dzięki temu tekstowi zrozumiałam, ze pisanie to trudna i ciężka praca, a o czasie to nie wspomnę, a pomysły ... po prostu no to było trudne
    nie samo wbijanie tekstu to może robić każdy,ale wcielić się w postacie ...
    To wyzwanie dla wybranych i ty Haniu nim jesteś, jesteś wybrana, masz pisać i tyle :D
    Ale nie pisać dla nas i kiedy nam pasuję, masz pisać dla siebie
    Możesz usunąć tego bloga
    Te słowa mnie ranią, ale wiem, że wtedy spadnie ten ciężar, twoje poczucie winy bo nie napisałaś rozdziału, a osoby z anonima piszą pośpiesz się,
    Ja wolę czekać wieczność niż kogoś dołować
    Życie ma swój kres, większość o tym nie wiem i marnuję czas na czekanie, a jak napiszesz byle co to mimo wszystko skomentują : Jeju jakie to Boskie :* jejjj
    Nawet jeśli to kłamstwo, zachowują się jak roboty i myślą, że ty też nim jesteś
    A TO NIE PRAWDA
    Napisz kiedy będziesz chciała to twój blog i nie musisz się nikogo słuchać
    Ja życzę Ci frajdy i zabawy podczas pisania, a nie tego pośpiechu: niech mają i zostawia mnie w spokoju xD Bo tak się chyba czujesz pisząc rozdziały poczuj luz i napisz w wolnej chwili, :D
    Mam nadzieję, że nie zrozumiesz tego komentarza źle bo ma dać Ci powera a nie zdołować :*
    Pozdrawiam :*
    Wiki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wszystko co napisałaś <3 I za zrozumienie :) Naprawdę to pomogło :) I poprawiło humor na koniec dnia :)

      Usuń
  9. piękny. czekam na nexta. zapraszam do mnie. http://tiniyjorgeblancoamorr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny *-*
    Rozumiem, że masz dużo do nauki =(
    Łączmy się w bulu xD
    Życzę weny i duuuuuuuużo czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hejka...
    Czytam twojego bloga od niedawna i jestem w szoku. Twoje opowiadanie jest mega wciągające (przez jeden dzień przeczytałam wszystkie rozdziały).

    Zapraszam do mnie,
    viluleonichswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zostałaś nominowana do LBA na moim blogu fedemila-always-and-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Trochę szkoda że skończyłaś z blogiem.. :/

    OdpowiedzUsuń