Voy Por Ti

Voy Por Ti

sobota, 8 marca 2014

LBA i...

Na początek bardzo, bardzo, BARDZO Was przepraszam, że nic nie pisałam, ale drugi tydzień ferii nie było mnie w domu, a potem zaczęła się szkoła i musiałam się skupić na lekcjach. Postaram się dodać coś w tym tygodniu.

Po drugie, dziękuję za nominacje do LBA :* Cieszę się, że mimo wszystko czytacie to co piszę i jeszcze raz przepraszam, że ostatnio nie pisałam...

Dziękuję bardzo Violettoners Polska :*
Pytania:
1. Jak masz na imię?
Hania :)
2. Lodo Comello czy Cande Molfense?
Lodo :)
3. Wolisz 1 czy 2 sezon?
Hm... 2 
4. Twoje hobby?
Czytanie książek się liczy? XD Jeśli nie to rysowanie :)
5. Twoja ulubiona książka?
Nie mam jednej ulubionej, ale tak najbardziej to seria Harry Potter i książki Erici Spindler :)
6. Leonett czy Marcesca?
Leonetta <3
7. Za co lubisz nasz blog?
Nie czytałam, tylko przejrzałam przed odpowiedzią na Wasze pytania i uważam, że macie talent i fajnie piszecie :)
8. Masz rodzeństwo?
Tak, dwóch młodszych braci :P
9. Twoje najlepsze wakacje?
Każde spędzone z przyjaciółmi :D


Dziękuję też Monice G :*
Pytania:
1. Lubisz piosenki z Violetty jak tak to jakie są twoje ulubione?
Tak naprawdę lubię wszystkie, ale najbardziej Habla Si Puedes, Salta i Nuestro Camino
2. Jak masz na imię?
Hania :)
3. Jaki jest twój ulubiony przedmiot?
Biologia, chemia i angielski :)
4. Ulubiony serial za wyjątkiem Violetty?
Agenci NCIS: Los Angeles *.*
5. Ulubiony sklep z ubraniami?
Uff... House i Cropp :)
6. Do kogo z Violetty jesteś najbardziej podobna?
Z wyglądu do nikogo XD a z charakteru... chyba do Fran :)
7. Jaka jest twoja najlepsza cecha?
Hm... szczerość :)
8. Ulubiony cytat?
Ojejciu... "Luz en el camino tu eres para mi" :)


Dziękuję jeszcze raz i przepraszam... Jeszcze raz. Kocham Was :* Mam nadzieję, że mi wybaczycie...
Możecie pisać w komentarzach, co chcielibyście żebym zrobiła, jakieś wyzwania albo coś. Ale coś takiego żebym np. mogła zrobić zdjęcie i wstawić na bloga, bo bardzo chcę się zrekompensować za to, ze tak długo nie pisałam...
A więc czekam i po raz kolejny BAAAARDZO PRZEPRASZAM

~ Hania

6 komentarzy:

  1. Każdy ma swoje żyćie prywatne poza blogiem,więć się nie przejmuj :)
    Poczekamy aż znajdziesz czas na napisanie rozdziału ;) I ile się nie mylę to 1 xD

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedy next?bo jest 22 . 03

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiem, ale mam dużo obowiązków, bo jednak to nie są wakacje i muszę się uczyć, a jestem w liceum i nie jest wcale tak łatwo. Cały czas piszę partiami, ale idzie mi to bardzo wolno, bo jak napisałam wcześniej - nie mam kiedy. Przepraszam, ale szkoła jest mimo wszystko dla mnie ważniejsza i to ją stawiam na pierwszym miejscu. Uwielbiam dla Was pisać, ale muszę się uczyć...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ok ok nie wiem jak inni ale ja ci wybaczam :'( wzruszylas mnie nie no ale tak na serio a po za tym to cie rozumiem no to moze w następny m tygodniu cos napiszz prosze bo tak sie w to wciągnelam naprawde , dobra w tym jestes ! Calusy ♡:-D :-) ;-)

      Usuń